Tuesday, December 11, 2007

Oaeg

.... G kirjutab

Läheb jälle tugevaks ajude ragistamiseks, kuna möödunud on jälle tervelt nädal, ning kuna ma pole just kõige parema mäluga ja kell on ka juba hiline, siis pean topelt tööd oma ajuga tegema. Aga ma annan endast parima ja kui midagi olulist peaks kirja panemata jääma, küll siis J hiljem täiendab.
Põhimõtteliselt terve eelmise nädala olime me Leatherwoodide juures, alates siis teisipäeva õhtust. Ise nad olid jälle Floridal ja lapsehoidja Maria, kes neil on, ei või ka 24/7 tööd teha.
Ma üritan meelde tuletada mis teisipäeva päeval toimus, aga ei midagi... Ei saa teistelt küsida ka, sest nad juba magavad. Õhtul igatahes läksime siis Leatherwoodide juurde....
.... ma ei saa vist ikka praegu kirjutada, uni on silmas, kell on palju ja kohe üldse ei meenu mis me nendel päevadel tegime. Ma pean homme Jga nats arutlema ja siis jätkan!

Hommik!
Üritan jätkata sealt kust eile pooleli jäi, kuna J läks hommikul vara tööle, siis pean seda ikkagi üksi tegema.
Niisiis.... teisipäevast ja kolmapäevast ma kirjutama ei hakka kuna nende päevade tegevus on selgusetu, järelikult midagi jalust rabavat ei toimunud ja kui toimus, siis J hiljem lisab :). Neljapäeval olime kõik tööl kuni hilja õhtuni. J ja Dee jõudsid 9 ajal koju ja mina pidin lõpetama hiljemalt pool 10. Vanemad tulid koju natukene enne 23, ja kuna mul Dee numbrit üles kirjutatud polnud, ei saanud ma helistada ka, et tulen arvatavasti hiljem. J olid kodus juba paanikas olnud, et kuhu ma nii kauaks jään, tahtis mind otsima tulla. Lõpp hea kõik hea.
Reedel juhtus mul tööl väike õnnetus, kukkusin koos lapsega trepist alla. Õnneks laps oli terve, aind ehmatas tugevalt. Ise ma sain ühe kanni täiesti siniseks, hullumaja. Õnneks ei kukkunud selja peale. Õhtul vaatasime Superbad'i, täpselt nii hea film oligi!
Laupäeva hommikul läks Dee juuksuri, meie käisime hommikul Rhyan'i ja Maggie Sue'ga korra WestLebis, Bolocos ja mina läksin 1ks tööle. J jäi lastega koju.
Sel ajal kui mina tööl olin, sõitsin nemad Leatherwoodide juures lauda. J õpetas Dee'le lauasõitu, et ta saaks ka hakata meiega mäel käima. Ja nagu ma aru sain, siis lootusetu ta polnud vaid päris tubli. Neil oli päris fun olnud :D. Hiljem saab vast pilte ka. Õhtul läksime Dee'ga tööle kaasa, enne veel käisime meie lemmik poes Embassis, kust J sai endale coolid mäepüksid ja mina ei saanud mitte midagi. Õhtu möödus rahulikult. 23ni olime tööl ja siis rahulikult kodus tv ja tuttu, sest pühapäeva hommikul oli ka vaja vara ärgata.
Pühapäeva hommikul oli äratus pool 8, sest plaan oli pool 9 sõitma hakata, et saaks umbes 10st mäel olla. Olivia, Chapin, J ja mina.... umbes 50 minutit sõitu ja kohal me olimegi. Selle talve esimene sõit oli super. Kõik rajad ei olnud küll avatud, kuna lund veel polnud nii palju, aga siiski oli ülicool. Mäel oli paljupaljupalju lumekahureid, lugema me neid ei hakanud, aga võib arvata, et üle 50 kindlasti. Enamus ajast sõitsime neljakesi koos, väljaarvatud ükskord kui lapsed läksid parki vaatama ja meie J'ga kahekesi üles sõitsime, kohe tegid mingid kutid meiega juttu ka. Kust pärit olete jne :P. Mäel (kes tahab tsekata kus mäel me käisime, siis saab teha seda siit http://www.mtsunapee.com/mtsunapeewinter/trailmap/map.html) olime pea neljani ja siis ära koju, lõpuks olime kõik päääääris väsinud. Pühapäeva õhtul tulime lõpuks ära koju, kuna Loretta ja David tulid Floridalt tagasi. Ma sain endale uue nime ka Gigi (kirjapilt pole meile veel päris selge, aga midagi sellist peaks olema).
Eile hommikul üles ärgates olid kõik lihased valusad, pole ju ammu ennast liigutanud ka. Ja eile saime veel teip.ee-st tellitud Oaeg dvd kätte, nad saatsid selle meile isegi siia :). AITÄH! Päris mõnus oli vaadata, tubli töö... fun ;)!

Peab veel ära mainima, et meie postkast(id) ei ummistu kirjadest ega joonistustest.
Igatahes olge mõnusad ja igatseme kõiki!
Baibai


J lisab...
Koht: Leatherwoodide backyard
Tegevus: snowboarding

Chapin: "So Jaana, what are you goofy or regular?"
Jaana: " Regular..."
Chapin: "Well, you're actually goofy in real life, but in snowboarding you might be regular!"

...Ja minul ka ei meenu, mis eelmise n2dala alguses toimus. Ostsin omale yleeile PalmPiloti, hakkan nyyd sinna k6ike kirja panema, et meelest 2ra ei l2heks...haha...nagu see aitaks. ma arvatavasti unustan 2ra sellegi, et sinna asjad kirja panna :)

bai bai

No comments: