Saturday, January 2, 2010

Suurem number.

... sõin just 5 kalevi kommi järjest ära. Ma ei söö tavaliselt kodus ka nii palju kommi nagu ma siin olen söönud. Merksile saadeti mingi neli kilo kalevit ja Sikule 4 pakki. Ulmekas!
Aga asume siis asja juurde.
Ega meil mingeid erilisi plaane polnud. Madis ja Helise tahtsid meile tulla, kuna siit hea lähedal linna minna. No ja nii oligi. Hommikul käisime tööl ja õhtul jaurasime meie juures. Mina küpsetasin muffineid, väikseid ja maitsavaid. Tegime kokteile ja võtsime shotte:D Poisid tulid ka peale tööd meile. Ehk siis sama tore seltskond nagu ikka.
Uus aasta tuli meie rõdu peal. Vaatasime ilutulestiku ära, mis oli üsna lahja, aga vähemalt oli, ja siis läksime linna peale. Siku ja Kiisik kadusid kohe ära. Tähendab nad jäid meist esimese klubi juurde. Kuna seal kuhu me algselt plaanisime minna, oli üsna tobe muusika, siis teised tahtsid minna restorani kus Taivo töötab. Mina ei viitsinud lihtsalt istuma minna ja otsustasime Merksiga ühte pubisse minna, kus on alati hästi vahva. No ja voilaaaa... ukse peale turvamees ei laskunud meid sisse. Tahate teada miks? Sest Merks oli lihtsalt nii purjus:)! Ma sain korraks täitsa pahaseks, sest tegelt ega ta nii purjus polnud, et ta poleks püsti seisnud või midagi. Lihtsalt turske turvamees arvas, et ta on väga lahe kui ta ilusat lokkidega, eriti rõõmsat, silm seisvat neiut sisse ei lase. Peale seda Merks arvas, et ta tahab nüüd koju minna, millega mina üldse nõus polnud. Siis vist nägime Sikut kuskil, kes aind irvitas Merksi üle, sest Merks muudkui korrutas mida mina rääkisin.
Mina: Meid ei lastud Paddys’sse sisse.
Merks: Ei lastud jah! (käed risti rinna peal)
Siku: Miks?
Mina: Sest Merks on liiga purjus.
Merks: Sest ma olen nii purjus. (ikka käed risti rinna peal)
Siku: naer.
Meie teed Sikuga läksid jälle lahku, ma täpselt ei mäleta miks. Läksime istusime Merksiga natukene ookeani ääres, et merksi pead selgemaks saada. Saime kellegi Jasoniga Melbournist tuttavaks, kes oli aastavahetuseks Airlile tulnud. Tore tüüp, kes mängib kitarri ja lubas teada anda kui siin esinemiseks mingi koha leiab. Siis lähme teda kuulama.
Igatahes, siis helistas Madis ja saime nendega linnas kokku. Läksime meie pundi ja Aaroni ja tema toakaaslasega nende korterisse. Merks vahepeal korrutas ikka, et tahab koju minna, ma üldse ei saanud aru miks. Igatahes ta sinna koju ei läinud, ma ei lubanud!
Seal kus Madis varem plaate mängis oli Aaron baarmen, aga see koht pandi eelmine nädal kinni, Pankrot. Nojaaa tundus, et kogu see alkohol, mis seal oli, oli nüüd Aaroni juures. Aaron miksis meile mõned kokteilid, siis mängis natuke kitarri, jutustasime ja olime lahedad kuni pea 6ni hommikul. Merks sai ka mingil hetkel kainemaks ja oli täitsa arvestatavas konditsioonis jälle :D. Mäkdooonaldsist läbi ja koju magama. Mõnusalt vahva öö :).
1 jaanuar kujunes meil voodis lebotades. Ärkasime, sõime, magasime, sõime, pikutaisme, käisime ostsime hiinakat, sõime, pikutasime, vaatasime filme. Siku oli oma sõbraga väljas ja Kiisik oli tööl. Mõned eriti mõnusad telefonikõned kodustega ja päev oligi läbi.

Loodan, et teil oli eriti mõnus aastavahetus. Mina igatahes igatsesin kõiki!!!!

Soovin superseiklusterohket 2010!

Musid.
G

3 comments:

L.L said...

Suured kallid teile ka!

Li

Anonymous said...

head uut aastat Getu! Tore et jälle blogid!

Getter said...

Ikka blogin:) Teile ka head uuT!