Saturday, February 6, 2010

Hallo Maa! Tere, siin Kosmos!

Ma võin ju jälle öelda, et ma pole kes teab mis ajast kirjutanud, aga te teate seda ju isegi, sellepärast ma ei hakka ütlema.

Vahepeal oleme tähistanud Australian Day´d, seal juures grillinud mitmeid kordi, käinud väljas ehk siis pidutsenud hommiku tundideni, tutvunun erinevate toredate, naljakate inimestega, käinud natukene veel kohalikus klubi-pubis laiv muusikat kuulamas ja muidugi muidugi käime me ka koguaeg tööl. Päriselt päriselt, 5 päeva nädalas!

Ilm on meil endislt kuum, vahepeal jahutatakse meid vihmaga, aga viimasel ajal pole seda ka palju olnud. Aga ega ma ei kurda. Vahest mõtlen aind kui hea oleks astuda tuppa, põsed külmast õhetavad ja keeta endale kõige maitsvam piparmündi tee meega.... mmmmmm.

Eile ja täna olid meil Merksiga üsna lühikesed tööpäevad. Koju tulles mõnulesime oma üli mõnusas basseinis koos veini ja õllega (jaa... ma olen hakanud meeste õlut jooma, kes veel ei teadnud) ja nii kohe kaks päeva jutti. Siin juures ma pean ütlema jälle, et elu on ikka ilus. Ja ema, ära sa nüüd mõtle, et ma siin muud ei teegi kui joon veini.Kuigi tegelikult nii vist just on:).

Vahest kui mul jaksu on siis käin Sikuga kõndimas, meil on siin eriti mõnus beach walk. Seal näeb tädikesi oma teistsuguste koertega, kohvitassiga naist, ilma särkideta eriti heas vormis kutte ja palju teisi naeratavaid ja teretavaid inimesi. Esimest korda käisin kõndimas oma slippidega, mis oli väga vale mõte, sain kõige rõvedamad ja suuremad verised villid igale poole. Nüüd käin Siku skeidi papudega, vähemalt ei hõõru. Muidugi kui keegi tahab, siis võib mu jooksutossud mulle kodust saata, poleks üldse paha :).

Täna polnud meil tööl supervisorit kohal ja siis oli ühte külmikusse meile jäätud maasikaid ja õlut... nii, mis te arvate mis nendega sai? Läks kohe tarbimiseks, koos telefonikõnega Jaanale. Jaana kallis oli nii armsalt shvipsis ja eriti mõnus oli jälle lobiseda. Hästi palju igatsen! Ja et te teaksite, siis Jaana läheb meil Ussssaa kooli. Palju Õnne talle!!!

Ma nüüd tõmban otsad kokku. Vaja veel pessu minna ja siis tuleb vist laupäeva õhtune muuvi õhtu. Pianist on meil kavas, pidavat eriti hea vana film olema. Saame näha.

Olge vahvad! Ma ausalt igatsen teid :)
Musid

Tulikuum
G.

2 comments:

Dsei said...

Kuidas film oli?

Getter said...

kuule, polegi veel vaadanaud :D
Aga ära vaatame siis annan teada!