Saturday, July 12, 2008

Trying to be..

Istuda trollis, olles veel mitte päriselt toibunud unemaalimast ja püüda vältida suvaliste inimeste pilkudega kohtumist keskendudes kõrvus kõlavatele muusika sõnadele, on sama keeruline kui õhtul magama minna ilma mõtlemata ühtegi mõtet.
Vaadates istuvaid inimesi enda ümber, tundub mulle, et kõik inimesed pole 'tulnud' Aadmast
ja Evast. Pidi olema vähemalt 4 erinevat paari, kes asjaga algust tegid. Osad siin olijates on ka kindlasti siia Maale sisse trantsporditud. Kuna ka väidetakse, et inimesed on ahvist arenenud, siis võib ju ka olla, et osa siin olijates on ahvist arenenud.
See, et kõik inimesed ühes kohast alguse said tundub minu jaoks utoopiline.
Istudes 12 tundi järjest kaubanduskeskuses ja vaadates kui palju erinevate keha hoiakute, silmade, nina ja puusalaiusega inimesi minust möödunud on, olen ma veendunud, et see lihtsalt peab nii olema. Jalasuurus jääb natukene väiksemasse kategooriasse ja vist tundub, et pea suuruse alguse ja lõpu ühikute vahemaa pole just kõige suuremates nubrites (pole kindel, kas see lause nüüd õigest sõnastatud sai, aga loodetavasti on mõte arusaadav). Nende kahe viimase tingimuse osas saadi arvatavasti kuidagi kokkuleppele.

Ma pole saanud korralikult puhata juba pikka aega, sellest siis see...

No comments: