Thursday, October 29, 2009

One night out!

Kuna siin õhtul nii vara pimedaks läheb ja midagi väga tarka teha pole, siis läksime Merksiga kahekesi randa veini jooma, teised tsikid jäid koju lebosse. Muusika ja hea tuju kaasas :D.

Meie huudi poisid ühinesid meiega mõne aja pärast. Siis tuli kellelgi mõte, et võiks minna Armada lounge’i, kus Madis tavaliselt nädalavahetustel plaate mängi

Tegelikult ma ei teagi kas ma olen maininud, et siin meie kõrval elab veel üks eesti kutt, Taivo, koos rootsi kutiga, Mikael. Ja natuke meist kaugemal elavad Madis ja Helise, eestalsed. Nendega me siin põhiliselt suhtleme. Muidugi on siin veel igast hängijaid.

...igatahes seal oli üks laud natuke mingi kõrgema osa peal, umbes 10-20cm. Minu tooli tagumised jalad olid sellele väga lähedal. Ja üks hetk olid nad sealt üle ääre. See tähendab seda, et ma käisin tooliga üle pea ja juhtumisi oli mul kleit seljas. Super! Mikael aitas mu muidugi kenasti püsti ja teistelt kuulsin, et ma pole ainuke kellega nii juhtunud on. See mind muidugi ei lohutanud. Selg ka natuke katki, aga pole lugu, väga haiget siiski ei saanud, rohkem oli naljakas :D

Mingi poole 1st saime magama ja hommikul oli natukene paha olla, nii et pidime Merksiga 12ni magama :)

Tüdrukud arvasid, et ma olen juba kenasti suutnud sisse elada!

Olge mõnusad ja loodan, et teil ei saja väga palju!!!!

Muah

G.

No comments: