Tuesday, March 18, 2008

...in the OC

J kirjutab...

Nii, olen siin CA's nüüd juba pea nädala olnud ja kõik on suurepärane. Naabrid endiselt hõõruvad oma autosid lapiga läikima ja pole veel päriselt välja mõelnud, mille illegaalsega nad tegelevad...Eelmise nädala lõpus oli meil paar pilvisemat ja jahedamat päeva aga nüüd läheb jälle ilusaks.
Avastasin eile, et ma olen päikest ka omajagu saanud. Varbavahe plätude randid on täiesti olemas ja jooksmas käimisest on maika randid. Selline nunnukas. Dagne arvas, et mul on farmeri päevitus...ega suht on ka...Nüüd ma siis peesitangi päikese käes hetkel ja üritan neid rante natukene parandada...eks näis kas õnnestub ka.Wish me luck! ;)
Siin on igalpool lihtsalt nii ilus vaade (kas siis mägedele või orgudele või ookeanile) et ma ei jõua ära ohhetada ja ahhetada. Ausalt...Iga kord kui Laguna Beachi sõidame, siis oleks nagu uus vaade ookeanile jälle. Igapäev on ookean erinevat värvi ja kui väljas on väga selge siis näeb Catalina saart ka.
Pühapäeval käisime San Diego SeaWorldis. Väga lahe oli. Sain delfiini patsutada ja talle kala anda. Mõõkvaalade showd saime ka näha, mis oli ka sõnatuks võttev ja haikala nägin ka.Oh, ja muidugi pingviine ja jääkarusid ja belluuga vaalasid ja veel igasuguseid imeloomi. Vahva. Lastele meeldis kindlasti ka ma usun... :)
Eile viisime Jennyga vanemad lapsed kooli ja läksime Georgey'ga jalutama....Laguna Beach on lihtsalt imeline!!! Ma võiks täiesti vabalt siin vähemalt aastakese elada ja siis veel aastakese ja siis jääksingi siia. Aga siis võib juhtuda, et ma hakkan igasuguseid iluoperatsioone tegema ja näljutama ennast ja seda ennetades lähen ma ikkagi 2. aprillil New Hampshire'isse tagasi...
Olge mõnusad!
Päikest....
..kirjutamiseni

2 comments:

L.L said...

J...I wish you luck with the sunbathing:). Tore lugeda, et sul seal kõik nii SUper. Have fun ja tee hästi palju pilte sest mina tahan ka sellest natuke osa saada.
Kalli.

Anonymous said...

Thnks! Teen pilte ja lõbus on kindlasti kohe...no doubt (mitte see bänd)
Kallistan vastu
armastan ka ;)