Friday, March 14, 2008

The OC

J kirjutab...

Yo yo yo!!!

Elu on mõnus!
Ma nägin eile delfiini saba! Jah, ainult saba, aga see oli ka väga lahe vaatepilt...

Jõudsin kenasti kohale Californiasse ja natuke jõudsin eile juba ringi ka käia. Jalutasin Laguna Beachil ja käisin mööda pisikesi poode ja butiike, mis seal olid. Päriselt ma ütlen, siin on kõik täpselt nagu filmis või siis tegelikult ongi nii, et filmis on kõik nagu päriselt. Mulle meeldib see variant rohkem, et ma oleks nagu filmis praegu.
Igatahes praegu on küll selline tunne, et ei taha veel kuhugi ära siit minna. Muidugi mul on veel kolm nädalat siin aega tsillida, aga siiski...Ma usun, et see aeg läheb liiga kiiresti. Vahepeal juba mõtlesin, et deem, oleks võinud kauemakski tulla ju... :)

Eile viisime Jenny'ga(pereema) lapsed lasteaeda ja siis läks Jenny beebi Georgey'ga arsti juurde. Minul oli senikaua aega ringi luusida ja siis ma käisingi Laguna Beachil. Mõnus ma ütlen. Ookeani vesi on üsna külm ja ujumas nägin ainult kahte inimest, aga väljas oli soe. Plätudega sai vabalt ringi kõndida, ei hakanud varvastel külm...
Pidin Jennyga kokku saama Sami lasteaia juures...jõudsin sinna mõned minutid varem ja ootasin väljas. Vaatasin siis kooli ees parklat ja seal seisid järjest kolm Mercedest ja Land Rover ja veel üks Mercedes...Ja kõik autod läigivad. Jenny rääkis mulle, et siin on tihti veepuudus, aga lõuna California inimesed kastavad ikka muru, et oleks ilus vaatepilt ja pesevad iga nädal autosid, et need ikka läigiksid...ja nii ongi. Ja ilusad autod on ka, sellele pannakse ka rõhku! Peaasi, et ilus auto tagumiku all oleks, muu pole oluline. Ja siis Jenny rääkis mulle, et kui nad Grantiga(Jenny abikaasa) ja lastega pargis käivad, siis nad püüavad ära arvata kui vanad need naised seal on. Et kas on 65 aastane, või väga väsinud 45. Igal pool saad minna ilukirurgiat tegema ja fake boobs'idega tädisid on siin rohkem kui palju...Lisaks sellele, kohtab väga väheseid ilma meigita naisi siin...Oeh...huvitav, mis kell nad hommikuti üles peavad ärkama?

Eile õhtul läksid Jenny ja Grant välja ja ma jäin lastega koju...Ise hakkan väljas käima siis, kui G ka siia jõuab...muidu kulutan oma energia ilma asjata ära, eksole :p

Tänane päev on so far-so good. Hommikul käisin jooksmas ja siis hakkasin tööle...Täna on väljas veidi jahedam kui eile ja ilmateade lubab paari grappyt ilma ka see nädal aga siis peaks jälle ilusaks minema. Siiski, ma ei kurda, mulle meeldib ja minu jaoks on isegi täna soe, sest kodus on ikkagi ju veel talv!
Tulime hetk tagasi just Starbucksist ja nüüd on mul väike "time-out"...Püüan teile pilte ka üles laadida siia, aga eks näis kas õnnestub, sest neti ühendus on natukle kehvavõitu. Annan endast parima, aga ei luba midagi, eksole...

Ahjaa, ja siis see neighbourhood, kus me oleme on Marina Hills...et siis peaaegu, et The Hills. Olengi filmis, haha!

...kirjutamiseni...ja päikest teile! :)

J

ps. Õhtul käisime pitsat söömas ja kui tagasi tulime siis ühed kahtlased gängsterite moodi naabrid (Jenny arvab, et nad tegelevad millegi illegaalsega) konkreetselt lapiga hõõrusid oma suurt trucki läikima! kreiiiiiisiii

No comments: