Saturday, November 21, 2009

HomelessGirls

Kodutuks jäime me nii, et 3 meist enam öömaja eest tööl ei käinud. Mina küll aind ühe päeva, mõni meist natuke rohkem. Jeiii.. meid visati välja!
Poisid olid õnneks nõus meid enda juurde võtma. Selline mõnus kommuun jälle: Mikael, Taivo, Erin, Kerli, Sigrid, Merks ja mina :D. Tegime nende elutoast konkreetse laagri. Õnneks olid kõik chillid, et me nende juures elame.
Järgmine päev läksime kohe korterit otsima. Peab ära mainima, et siin korteri üürimine on kõige keerulisem üldse. Nad tahavad soovituskirju, palgalehti ja kes teab veel mida. Arenemis ruumi on nendel austraallastel küllaga. Avaldused sisse antud ja nüüd tuleb oodata.
Õnneks selles korteris millele me pretendeerime, elab hästi tore pere, kellele me koha meeldima hakkasime ja nad aiatavad meid igati. Esiteks lubasid nad omanikule meist ainult head rääkida ja teha kõik selleks, et meie just valituteks osutuksime. Teiseks leidsid nad meile ajutise elamise linnast mingi 10min sõidu kaugusel, kuhu me just täna sisse kolisime.
Maksame 3kesi toa eest 150 dollarit (Kerli jätsime poiste juurde). Elutuba ja köök on hästi suured ja avarad. Kaks last tundusid ka enam vähem sõna kuulavat (4 ja 7 kui ma õigesti mäletan). Jama on see, et peame bussiga tööle käima ja ühe otsa pilet maksab 2.50. Peab uurima kas on ka mingi nädalapileti variant olemas. Kindlasti on.

Tööl ma käin nüüd seal samas kus Merkski. 5 päeva nädalas housekeepingut. Ütleme nii, et see võtab päeva lõpuks nii läbi, et peale söömise suurt midagi enam teha ei jõuagi :P.

Homme vist lähme jälle poiste juurde kuna Mikael lubas porgandikooki teha.... mmmmm see on mu lemmik :). Ma tegin ükspäev vanaemaõunakooki ja Merks tegi teine päev kartulit ja hakkliha kastet, mõnus kodune tunne!
Nalja on meil siin koguaeg üle naba, viimased päevad oleme ennast ikka pisaratesse naernud, mõnus eksole?!

Ma väga pikalt ei kirjuta, muidu te ei viitsi lugeda.
Üleeile õhtul, mina: ma teeks endale ühe võileiva kui mul kõht nii täis ei oleks!
Üks huvitav asi veel. Kerli töötab koos eestlastega Mart ja Merilin ning nendega koos siin meie lähedal elab veel Getter ehk siis mida kokkusattumist siin Austraalias. Pidimegi täna neile tegelt külla minema, aga kuna me kolisime ja oleme nii väsinud, siis lähme teinekord. Oleks ju huvitav tutvuda küll!

Ööd on siin kuumad!
G.

No comments: