Tuesday, December 1, 2009

Oma aadress!

NoniiNonii... eile saime teada, et 17 detsember saame päris oma koju kolida, vupiduuu. Üks konks ikka veel muidugi on, peame endale voodid saama kuskilt, sest korteriomanikule ei meeldi, et me põrandal magame. Madratsist ei piisa. No okei noh, eks me lähme kolame kasutatud mööbli poes, sealt pidi odavalt saama.
Ahaa.. kirjutan aadressi ka teile, et saaksite nüüd kõik need kirjad ja joonistused teele panna, mida te seal seni endale hoidnud olete, eksolejuu... teil on need olemas:)?
3/10 Begley Street
Airlie Beach 4802
Queensland
Australia


... ja päkapikud pole meil ka veel käinud. Ausalt ma olen hea olnud, päriselt päriselt!

Kui kõik hästi läheb, lähme sõidame täna üles poole ja jääma kuskile ööseks, ühesõnaga väiksele matkale. Kui kõik toimib, kirjutan siia ka.

Mul on täna vaba päev ja ikka ärkasin kell 8, no ei maga lihtsalt. Kuuma on meil nii palju, et koguaeg on higimullid kuskil :D

Moskiitode lemmik olen ma ka.
Cheers armsad!
G.

No comments: