Friday, November 5, 2010

flying high

Üle ookeani lend sujus mõnusalt. Saime maitsvat süüa ja kõik vein, mis ette anti, sai ka joodud (kaks klaasi). Magada ainult kahjuks ei saanud, mitte minutitki, mitte et halb oleks olnud, vaid lihtsalt und ei tulnud. Merksil õnnestus suu praotada 10ks minutiks. Vedas tal!
Turvakontrollist läbi, kotid selga ja minek. Uste vahelt paistiski juba kohe tantsima hakkav Jaana. Mida rõõmu!!!! Nii hea oli üle aasta aja näha Jaanat ja veel kauem polnud näinud Dagnet. Vist tuli kerge rõõmupisar ka silma :)
Asjad autosse ja võtsime suuna hotelli. Hotell oli New Yorki linnast vähe väljas, aga eriti armas korter! Laotasime oma asjad mööda tube laiali, jutustasime ja hakkasime ennast halloweeniks kostüümidesse seadma. Meil Merksiga oli lihtne, tõmbasime oma õdede kostüümid selga, mask ette, kindad kätte ja olimegi valmis. J'l ja Dee'l läks vähe rohkem aega, et oma tegelastesse sisse elada. J oli nimelt Kat von D ja Dagne oli Bat-Women. Vahepeal hüppasid meie toast läbi J ja Dee sõbrad, Tina ja ..., kuti nime enam ei mäleta, vist pole üllatus ka. Paar drinki ja linna me läksimegi.
Külastasime ühte random klubi New York citys, holloweeni puhul oli see muidugi üle rahvastatud, aga tantsida sai ja väga väga tore oli!!! Lippasime mäkist läbi ja tahtsime Merksile veel Time Square'i näidata, aga kuna metroo tööline pani täiega puussse, siis me sinna ei jõudnudki. Hakkasime hoopis taksot otsima, kes meid Yorkers'sse ära viiks. Kuna magamatus oli juba selleks ajaks 24h juures, siis minu silmis olid kõik kollased NY'i taksod valged. Tegelikult võis neil olla ka halloweeni cover.
Umbes mingi peale 4 saime vist tuppa ja tõmasime kohe kõik kerra. 9ks oli äratus, et minna hommikusööki nautima. Üli-unistena vedasime ennast hommikusöögi lauda. Piisas ilmselt ühest kergest pilgust meile ja sealt võis väljalugeda, et me pole oma iluund täis saanud. Peale sööki vedasid padjanäod ennast tunniks magama tagasi. Nimelt saime öösel receptioni kutiga kokkuleppele, et check out'i teeme kell 1 päeval, jeii...
Äratus, pesu, asjad kokku ja lennujaama poole teele. Tee peale tegime veel ühe starbucksi kohvi peatuse ja nautisime päikest. Sweet! Lennujaama sõit võttis oodatust kauem aega, kuna sattusime kesest linna ja no see liiklus seal pole just kõige kiirem. Meil muidugi oli aega maa ja ilm, kuna lend läks alles kell 7 õhtul. Lennujaamas pidi jälle tsautsau ütlema, mis oli jumala kurb! Aga jääb loota, et varsti tulevad ajad, kus saame jälle mõnusalt koos aega veeta. Tulevad! Aitäh Jaana ja Dagne, et viitsisite NY'i sõita. :) Muah!!!!!
Check-in ja paar tundi passimist, selles oleme me juba muidugi meistrid. Lend Atlantasse oli 2h ja ees ootas väga meeldiv öö lennujaama diivanil. Atlanta lennujaam nägi välja nagu mingi kaubandskeskus või muuseum või midagi muud kui lennujaam igatahes. Mina ärkasin kell 6 suure sagimise peale, lennujaam hakkas täituma inimestega. Saime oma mõned unetunnid kirja, check-in ja hommikusöök ning jube ootaski meid uus lend, 3,5h. Magada sain mina pool tundi ja Merks vist magas terve lennu, ta oli kuskil minust eemal ja lasi rahus und.
Guatemala lennujaamast väljudes ootas meid Carlos meie nimede sildiga...